max-height: 28px; max-height: 28px;  A GLS és Packeta mellett már Foxpost automatába is kérheted rendelésed! 

Kosár
Összesen:
0 Ft
  • Tavaszi dekoráció
  • Kerti dekoráció
  • Napelemes lámpa
  • Karácsonyi dekoráció
  • Dekorációs kellékek
  • Ajándéktárgy
  • Dekoráció
  • Szabadidő, Hobby
  • Otthon
  • Háztartási gép
  • Egészség, szépség
  • PC, Laptop, Mobil
  • TV-szórakozás
  • Termékek

    Deconline- Garancia ügyintézés

    Kedves Vásárlónk!

    A garanciális és szavatossági jogaidról az Általános szerződési feltételinkben vagy a egyszerűen a Fogyasztó barát segítségével is tájékozódhatsz.

    Amennyiben a nálunk vásárolt terméknél problémát észlelsz garanciális időn belül, miután használatba vetted a terméket, kérjük a gyors ügyintézés érdekében használd az oldal alján megtalálható Garancia bejelentő űrlapot!

    Műszaki segítség a beüzemeléshez a közvetlenül a termék átvétele után: ITT!

    Sérülten érkezett csomag bejelentés: ITT!

    Hiányos csomag bejelentés: ITT!

    Általános kérdések: ITT!

    Kérjük vedd figyelembe, hogy a vonatkozó jogszabály szerint hibás teljesítés esetén elsődlegesen javításra/cserére vagy árleszálításra vagy jogosult. A termék árának viszafizetésére csak akkor, ha a termék nem javítható, cserélhető, vagy az jelentős többlet költséget okozna a vállalkozás számára.

    Amennyiben nem tartasz igényt a termék pótlására és el kívánsz állni a vásárlástól, azt a sérüléstől/hibától függetlenül teheted meg a termék átvételétől számított 14 napig. Ebben az esetben önköltségen kell visszaküldened a csomagot cégünk részére. Kérjük ebben az esetben az alábbi űrlapot töltsd ki: https://deconline.hu/visszakuldes

    GARANCIA KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

    Név
    E-mail
    Megrendelés száma
    A teljesítés (vásárlás) időpontja (ÉÉÉÉ.HH.NN)
    A hibás termék(ek) megnevezése és cikkszáma
    A hibás termék(ek) vételára
    A hiba bejelentésének időponta (ÉÉÉÉ.HH.NN.)
    Átvételkor a termék megfelelően működött?
    Igen
    Nem
    Található a terméken fizikai sérülés?
    igen
    nem
    Amennyiben sérült a termék, itt tölthetsz fel róla fotót! (nem kötelező)
    A hiba részletes leírása
    Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog
    Visszatérítés esetén a bankszámla száma és a számlatulajdonos neve ahová az összeget visszatéríthetjük.
    Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
    igen

    Adatkezelési tájékoztató

    A Ptk. szerinti termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vállalkozás helyett a dolog gyártóját terhelik a rendelet szerinti kötelezettségek.

     

    [1] A szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontja a termék átadásának időpontja vagy (ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végezte, akkor) az üzembe helyezés időpontja.

     A Ptk. 6:159. § (2), valamint 6:173. § (2) bekezdése értelmében kellékszavatossági és jótállási igény alapján a fogyasztó választása szerint

    • elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak - másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
    • másodsorban az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

    A Ptk. 6:168. § (1) bekezdése alapján termékszavatossági igényként a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

    DOOR2DOOR Garancia

    Cégünk elkötelezett híve vásárlóink színvonalas kiszolgálásának, ezért A Fogyasztóvédelmi törvényben és az Ászf-ben foglalt szavatossággi jogok kiegészítő választható szolgáltatásként kínáljuk neked a Door 2 Door garanciát.

    A Door 2 Door Garancia szolgáltatás lényege, hogy a webáruházunkban megrendelt termék garanciális időn belül történő esetleges meghibásodása esetén levesszük rólad a fáradalmas és költséges csomagfeladás terheit. Így több időd marad magadra és családodra.

    A gyakorlatban ez úgy történik, hogy ha egy termék vásárlásával egybekötve megrendeled a kiegészítő Door 2 Door garancia szolgáltatást, és ha termék rendeltetésszerű használata során probléma lép fel, nincs egyéb dolgod, mint kitölteni a garancia űrlapot és mi felvesszük veled a kapcsolatot. Kollégáink egyeztetnek veled, hogy a futár mikor tudja elhozni a hibás terméket, illetve gondoskodunk a termék javítása után a visszajuttatásról is.

    Ez neked semmilyen extra költséget nem jelent, a szolgáltatás díján felül. Nem kell kimozdulni otthonról és sorban állni sem kell. Nincs egyéb dolgod mint, biztonságosan becsomagolni a hibás készüléket és várni a futárt.

    A Door 2 door szolgáltatás díja termékenként mindössze Bruttó 1490 Ft

    • A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás esetén sem a garancia, sem pedig a Door 2 Door garancia nem érvényes.
    • Amennyiben a nem rendeltetésszerű használatra fény derül a termék bevizsgálása folyamán, a szolgáltatónak jogában áll az ügyintézéssel kapcsolatos bizonyítható plusz költségeket a vásárlóra terhelni.
    • A termék visszajuttatásáért a szolgáltató csak garanciális okokból kezeskedik, vásárlástól elállás esetén nem
    • A termékekre termékenként külön-külön kell megvásárolni a szolgáltatást. 
    • A szolgáltatást a termék megvásárlása után utólag nem lehet megrendelni
    • A szolgáltatás nem ruházható át más termékre, és elállás esetén nem téríthető vissza.
    • A nem biztonságos becsomagolásból eredendő károkért cégünk nem vállal felelősséget
    • A Door 2 door garancia szolgáltatás minden terméknél igénybe vehető amely vásárlási értéke meghaladja a bruttó 10000 Ft-ot*
    • Amennyiben Ön nem rendelt Door 2 Door garanciát, és készüléke meghibásodott akkor is segítünk a termék visszaszállításában. Keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal, és a termék súlyának illetve méretének függvényében Adunk árajánlatot a termék szervízbe történő szállítására.

    *Egyes termékek esetén fenntartjuk a jogot, hogy a rendelés beérkezése után a szolgáltatást töröljük a megrendelésből.