Esperanzabolt - Garancia ügyintézés

Kedves Vásárlónk!

A garanciális és szavatossági jogaidról az Általános szerződési feltételinkben vagy a egyszerűen a Fogyasztó barát segítségével is tájékozódhatsz.

Amennyiben a nálunk vásárolt terméknél problémát észlelsz garanciális időn belül, kérjük a gyors ügyintézés érdekében használd az oldal alján megtalálható Garancia bejelentő űrlapot!

Nem garanciával kapcsolatos kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot ITT!

 

GARANCIA KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP

A hibás/Sérült termék(ek) megnevezése és cikkszáma
A termék sérülten érkezett?
Igen
Nem
Ha sérülten érkezett, látható a csomagoláson külsérelmi nyom? (ha nem sérült a termék hagyd üresen)
igen
nem
Amennyiben sérülten érkezett a termék, itt tölthetsz fel róla fotót! (nem kötelező)
A probléma rövid leírása
Átvételkor a termék megfelelően működött?
Igen
Nem
Mit szeretnél a hibás termékkel?
Megrendelés száma
Név
E-mail
Visszatérítés esetén a bankszámla száma és a számlatulajdonos neve ahová az összeget visszatéríthetjük. (Ha nem visszatérítést szeretnél hagyd üresen)
Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
igen

Door2 Door Garancia

Cégünk törekszik Vásárlóink színvonalasabb kiszolgálására, ezért A Fogyasztóvédelmi törvényben és az Ászf-ben foglalt szavatossággi jogok kiegészítő választható szolgáltatásként nyújtjuk önöknek a Door 2 Door garanciát.

A Door 2 Door Garancia szolgáltatás lényege, hogy a webáruházunkban megrendelt termék garanciális időn belül történő esetleges meghibásodása esetén levesszük Önröl a terhet a fáradalmas és költséges csomagfeladásról. Így több ideje marad magára és családjára.

A gyakorlatban ez úgy történik, hogy ha Ön egy termék vásárlásával egybekötve megrendeli a kiegészítő Door 2 Door garancia szolgáltatást, és ha termék rendeltetésszerű használata során probléma lép fel, Önnek nincs egyéb dolga, mint kitölteni a fent található űrlapot és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot. Kollégáink egyeztetnek Önnel, hogy a futár mikor tudja elhozni a hibás terméket, illetve gondoskodunk a termék javítása után a visszajuttatásról is.

Ez Önnek semmilyen extra költséget nem jelent, a szolgáltatás díján felül. Nem kell kimozdulnia otthonról és sorban állnia sem kell. Nincs egyéb dolga mint, biztonságosan becsomagolni a hibás készüléket és várni a futárt.

A Door 2 door szolgáltatás díja termékenként mindössze Bruttó 990 Ft

  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás esetén sem a garancia, sem pedig a Door 2 Door garancia nem érvényes.
  • Amennyiben a nem rendeltetésszerű használatra fény derül a termék bevizsgálása folyamán, a szolgáltatónak jogában áll az ügyintézéssel kapcsolatos bizonyítható plusz költségeket a vásárlóra terhelni.
  • A termék visszajuttatásáért a szolgáltató csak garanciális okokból kezeskedik, vásárlástól elállás esetén nem
  • A szolgáltatást a termék megvásárlása után utólag nem lehet megrendelni
  • A szolgáltatás nem ruházható át más termékre, és elállás esetén nem téríthető vissza.
  • A nem biztonságos becsomagolásból eredendő károkért cégünk nem vállal felelősséget
  • A Door 2 door garancia szolgáltatás minden terméknél igénybe vehető amely vásárlási értéke meghaladja a bruttó 2500 Ft-ot
  • Amennyiben Ön nem rendelt Door 2 Door garanciát, és készüléke meghibásodott akkor is segítünk a termék visszaszállításában. Keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal, és a termék súlyának illetve méretének függvényében Adunk árajánlatot a termék szervízbe történő szállítására.